2010. július 15., csütörtök

...talán...

ma a napom gyakorlatilag a fodrásznál kezdődött...
két és fél órán keresztül ott ültünk a nővéremmel.
de megérte.
göndör hajam lett *-*. kiskorom óta göndör hajat szeretnék... és most megkaptam...*-*.
imááádom ♥.
azt hiszem, tudom, miért pont most szántam magam rá erre...
mert újra akarom kezdeni. ezt az egészet.
új külsővel, tiszta lappal...
talán fel vagyok készülve.
talán elég erős vagyok az újrakezdéshez...
talán... boldog is lehetek?
ezt még nem tudom...(: de, remélem, így van...(:
amúgy a Noncsy haja is nagyoon jó lett...*-*.
ma, úgy tűnik, jó napja volt a fodrásznak...^^.
...este átjött az Anna (sógi anyukája) és sógi...
Az Annával annyira jól elvoltunk! (: Szeretem azt a nőőőőt...♥.
sógival... hát, még mindig nem a szívem csücske... és nem is lesz... ebben biztos vagyok.
na, azt hiszem, a mai napról ennyi...^^
     puszi (:
                              Twilight Saga mindörökké .
"Mindig csak reméltem, egyszer még látok mást a tükörben... Most, bárhogy félek én, tudom, lépnem kell, ha van remény... Hát legyen!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése