2010. július 9., péntek

...iszonyatosan köszönöööm...

ma van...*-*.
dejóóóóóóóó! olyan izgatott vagyok...*-*.
és eddig úgy néz ki minden a terv szerint alakul... és bízom benne, hogy így is lesz...
bár az én szerencsémmel... ki tudja...
na mindegy...(:
olyan hihetetlenül nagy baromságot álmodtam... de már 4 napja folyton ugyan azzal a két személlyel álmodok... két olyan emberrel, akiktől elhidegültem...
...és mégis, szombaton velük leszek egész nap... mert mondták, hogy szeretnék, ha velük lennék... kicsit sem lepődtem meg...xD.
de nem tudom... mert mindig olyan csúnyán néznek rám...O: mint aki elmebeteg vagy nem is tudom...
és besértődnek, ha nem nevetek minden hülye viccükön, és rájuk szólok, ha idegesítően szekálnak...
de nembaj...(: azért is jól fogom magam érezni ma is, és falunapokon is...
bulizzuuuuunk... (H). ohhyeeee (H).

...pár órával később...

istenkéééééééééééééééém *-*. láttam.
Eclipseee ♥ a legjobb a vilááágon. 
iszonyatosan fantasztikus volt. még a nővéremnek is tetszett, ami hatalmas szó...
de wááá... egyszer a szomorúságtól bőgtem majdnem, utána meg a nevetéstől (ebből több volt...) ♥
és a nővéremmel mennyit baromkodtunk  tejóisten :"D. 
és úúúúgy megsimiztük volna azokat a naaagy farkasokat...*-*.
Cullenéék meg óóó istenem... olyan gyönyörűek voltak...*-*. egytől egyig...♥
wááá Jasper... úristen..:"D. hihetetlen volt... 
Edward is... ♥ és Emmett... mindig szekálta a Bellát...xD.
Carlisle is - szokásához híven - ámulatba ejtően fantasztikus volt...
de Jackson nagy eltalálta Japert...♥ Kallen is Emmett-et...:D
Elizabeth és Nikki... milyen gyönyörűek voltak...*-*. Nikki a csodálatos Rosalie... tényleg csodálatos volt...*-*.
Kristen is...♥
ők a legjobb színészek a világon... egytől egyig... Ashley is... és Taylor... jézusom mennyit nevettünk rajtuk :"D.

szeretlek titeket Twilight Team
és mit kaptaaam még plusszba? *-*.
Twilight-os sulinaptááááárt...
ami hihetetlenül kapóra fog jönni mert a fele szakkörömre évvégén elfelejtettem elmenni, annyira le voltam foglalva a sok baromsággal, amit meg kellett tennem... 
szóval iszonyatosan köszönöm...♥
apu, te aztán tudsz engesztelni...(Y). :D. ♥
anyu, téged meg alapból imááádlak ♥
Noncsy... hát igen... hozzábújtunk volna...xD. szeretleeeeek ♥
és tégedis szeretlek Bambiiim ♥ tevagy a legjobb barátnő a világon ♥ köszönöm, hogy vagy nekem...(: ♥
na kincseim, mára ennyi vagyok...(: 
             pusziiii  (:                   
                                                               Twilight Saga mindörökké .
"Olyan hamar visszajövök, hogy nem is lesz időd hiányolni. Vigyázz a szívemre - itt hagytam nálad."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése