2010. július 11., vasárnap

...buliiiii...

ma volt a falunapok első napja... iszonyatosan jóóó volt...:D.
délután kimentünk a Norbi elé a buszmegbe a Noncsyval... aztán összefutottunk a Vikivel és a Fannival... 
és wááá... olyan sikítást és ugrálást csináltunk xD. 
még én is meglepődtem rajta...:O 
de az istenért is...úgy hiááááááányoztak *-*.
aztán mentünk a pályára... a Fanni pasija is lejött az egyik haverjával, a Marcival...aztán ők négyszemközt beszéltek valamit, addig a Viki és a Reni - aki út közben hozzánk csapódott - baromkodtak egy diófa alatt, mi meg a Marcival kibeszéltük az Eclipse-t...*-*. ♥.
közbe a Fanni meg a Gundi összevesztek, Fanni sírt egy sort, vigasztaltuk, aztán feljöttünk hozzánk... 
itt volt nálunk a Norbi meg a sógi...juhúúú...
de elvoltunk...^.^
aztán jött a Gundi hozzánk, és kibékültek...^.^,
utána a Viki, a Reni és én, immáron hárman lementünk a központba, ahol volt a buli, de előtte elmentünk a Reniékhez pénzért...
iszonyatosan meleg volt, de nembaj... akkor is sétáltunk...xD.
a központban összefutottunk a Zsófival, szintén nagyon jó barátnőmmel... 
és ő, a Reni és én vettünk 3 ugyan olyan gyűrűt...
ez a barátág gyűrűnk...*-*. ♥. 
az van ráírva, hogy "Love", és az "O" betű helyén egy kör alakú fehér kő van...*-*.
megpróbáltam lefényképezni, de nem sikerült, mert béna vagyok...$:
miután megvettük a gyűrűket, vettünk törökmézet (♥.), ami rendesen el volt olvadva, és nálunk fantasztikusan összekentük egymást, meg tépkedtük az olvadt törökmézet, meg haraptuk, meg szegénnyel mindent csináltunk...xD. 
de finom volt...^.^ ♥.
aztán visszamentünk a buliba, és vettünk koktélt...*-*.
wááá de finom volt...*-*. ♥.
volt a pohár oldalán ilyen tök nagy narancskarika, azt a Marcival elfeleztük...(:
utána felmentünk hozzájuk, mert át akart öltözni hosszúba, mert már kezdett lehűlni a levegő...
náluk kaptunk fagyiiit (*-*.) és bemutatott minket az 1 éves unokaöccsének...*-*. 
olyan ééédi az a kisfiúúúú *-*.
aztán én is átöltöztem, kicsit sétáltunk még a faluba...
vettem óriásnyalókát...*-*. 
utána meg mentünk koncertre (H).
Crystal koncert volt és wááááá *-*. iszonyatosan jóóóól szórakoztunk *-*.
és kaptam dedikált képet a végén...^.^ (köszi Viki ♥.)
koncert után tüzijáték vooolt *-*.
miután annak is vége lett, vettünk egy rakat gumicukrot anyuval...*-*. (sötétbe elég nehéz volt...xD.)
háromnegyed 11-kor úgy döntöttem, haza jövök... 
nem lakom messze  központtól, de azért vigyáztak rám rendesen...^.^
két osztálytársam, a Szilárd és a Bak Dani, a Szilárd tesója, és egy haverjuk (akit nem ismertem) kísért haza... 
wááá mennyire hiányzott a Dani...*-*. pedig egész tanévben húztuk egymás agyát, de akkor is...
ez furcsa...
amikor hazajöttem, a nővérem kutyája nem volt meg... még most sincs...):
!Negróóóó!! gyere hazaaaa!
...amikor megjöttek anyuék
akkor hoztak egy rakat édességet...
az édességárusoktól kaptuk hálából, mert apuék megengedték nekik, hogy a mi udvarunkban parkoljanak le a kocsijukkal...(:
ha így folytatom, meg fogok hízni...
...mindent együtt véve ez a mai nap iszonyatosan jó volt...(:
hiányoztatok ♥.
...szép emlékekkel, boldog pillanatokkal és új élményekkel gazdagodva fogok ma álomba merülni. köszönöm ezt a napot mindenkinek ♥.
                              pusziiii (:
                                      Twilight Saga mindörökké.

"Bármilyen tökéletes is egy nap, mindig véget ér."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése