2010. július 10., szombat

...a péntekem ilyen, szerelmes vagyok mindenkibe...

...vagyis csak egyetlen egy emberbe... de belé nagyooon $: 
de olyan okos... és aranyos... és vicces... ésésésés...egyszerűűűen imááádom ♥
és tudom, baromság ez az egész...de ha meglátom, egyszerűen elolvadok, az agyam kikapcsol és kész... káputt...
...és ő Spencer Reid, a kedvenc sorozatomból, a Gyilkos elmékből...♥
számomra ő az álompasi. a karaktere. 
és a színész is, aki őt játssza... Matthew Gray Gubler ♥ olyan aranyos... és az a cuki arca meg a cuki haja... szeretem ♥
és ha meglátok valami, ami hozzájuk kapcsolódik, például egy Gyilkos elmék reklámot, egyből egy csomó kérdés üti fej a fejét bennem, amikre csak remélni tudom, hogy igen a válasz...:
vannak ilyen emberek a tényleges világban is?
és ha vannak, találkozni fogok velük valaha?
és ha találkozom velük, akkor van esély rá, hogy egy ilyen emberrel éljem le az életemet?
vajon megérdemlem?
...a fejemben a "remélem" és a "nem" válaszok váltakoznak folyton ezekre a kérdésekre... 
de:
ha nem léteznek ilyenek?
ha magányosan fogok meghalni...? 
úristen, mi lesz, ha magányosan fogok meghalni, mikor még nem is éltem?
belegondolni is rémisztő a számomra...de hát...
...a jövő bizonytalan... és épp ezért félelmetes. nem tudod, mi hogyan lesz, nem tudod, mennyi szenvedés árán, mikor váltod valóra az álmaidat... sőt, még azt sem tudod, hogy valóra fognak-e válni valaha. 
de egy dolgot tudok:
a célom megvan. és mindent képes vagyok megtenni az álmaimért. bármit megteszek, hogy elérjem a boldogságot.
és az is csak tőlem függ, melyik utat választom... a rövidet? a hosszút? a nehezet? a könnyűt? netán a legnehezebbet...?
ez majd még eldől...
de addig is harcolok egy jobb életért. harcolok azért, hogy az álmom valóra váltásával más emberek életét segítsem. harcolok, amíg bírom...
és itt vagyok. fájdalmas múlttal, bizalommal teli, és hatalmas álmokkal.
remélem, az én történetem vége is Happy End lesz...(:
de igazából nem is erről akartam írni... 
inkább arról, hogy ma volt a Vámpírnaplók... és erről eszembe jutott a tegnap este.
és úgy tűnik, azóta a jóllétem csak fokozódik... hé, ha így folytatom, talán még igazán boldog is leszek egyszer...(:
kicsit furcsa még, hogy nem akarok minden percben sírni, nem akarok véget vetni az életemnek, mikor még alig éltem...
...hogy élni akarok.
de jó értelemben furcsa...(: furcsán kellemes...(:
amióta láttam az Eclipse-t, újra ráébredtem, hogy a legnehezebb döntések után is lehetünk boldogok... erre mindig rájövök, amikor Twilight Saga-val kapcsolatos dolgot nézek vagy olvasok... újra és újra...
ezért szeretem annyira. mert tartja bennem a reményt...(: köszönöm, Stephenie Meyer, angyal vagy! ♥
ma a nap nagy részét HotDog profil szerkesztéssel töltöttem... szörnyű lett! holnap kezdhetem elölről az egészet... 
de nem lesz olyan nehéz, mert Bambi segít nekem...
néha úgy érzem, meg sem érdemlem, hogy itt van nekem...(: egy valóra vált álom...(: az én saját Napom ♥ örökre...*-*.
ma voltunk az orvosnál a mamámmal...  táborra kellett a vizsgálat... annyit csinált, rám nézett, megkérdezte a nevemet, kitöltötte a papírt, oszt szevasz...
mondom micsoda jó modorú orvosok vannak mostanság...-.-"
én tuti nem ilyen leszek...;)
mindegy is, szóval amikor beléptem az orvosi rendelőbe (ami teli volt), körbenéztem, és ennyit mondtam:
-Jó reggelt!^^
...aztán a mamám finoman tudatta velem, hogy negyed 1 van...
totál égtem, és csak ennyit nyögtem ki (az igazsághoz híven):
-Én most keltem...$: Nekem reggel van...$:
mindenki rajtam röhögött... mondom fantasztikus...xD.
a mamám mindenkinek elmesélte persze... xD.
holnap-holnapután falunapok (:
megtudtam, miért hívott ki az a két barátnőm akikről tegnap beszéltem...
azért, mert a Fannit (akiért ugye megyünk a Vikivel) az anyukája eltiltotta a pasijától, és be kell neki adni, hogy velünk van, aztán a játszón ő találkozik a barátjával, mi meg csináljunk, amit akarunk...
mondom fantasztikus barátnő... a Viki mondta ezt is...
és ezért kell kelnem 9-kor... nyáron...-.-" mindegy...
na azt hiszem mára ennyi, mert már fáj a kezem és fáradt vagyok... mostanában valahogy rászoktam a "hajnalban írunk blogot" életmódra... majd visszaszokok...;)
                puszii (:
                                                                            Twilight Saga mindörökké ♥
"Élj úgy, mintha ma lenne az utolsó napod. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése