2010. július 17., szombat

...egyedül...

...újra.
újra percről percre elfog az az érzés, hogy kell valaki, aki mindig mellettem van.
de van egy ilyen ember az életemben. Bambi. ő most az életem. neki köszönhetem az ép elmémet...
de nekem szerelem kell... kell valaki, akiért bármit megtennék, aki a világot jelenti számomra.
és Bambi is ugyan ezt a "szerepet" tölti be az életemben.
de az nem ugyan az.
nekem olyan valaki kell, akihez hozzábújhatok, ha valami baj van, sírhatok a vállán.. és csak úgy ok nélkül is megölelhetem, és senki nem nézne érte hülyének...
de nem tudom, ez miért nem sikerül. egyszerűen nem találom a hibát.
gondoltam már arra is, hogy talán azért, mert túl "válogatós" vagyok... talán kevesebbel is be kéne érnem...
de ha nem érzek semmit senki iránt...? semmi szerelmet...?
akkor mi van?
talán magányra lettem ítélve...?
mindegy (:
ma is néztem 2 Gyilkos elméket...^^
ma volt a Reid-kínzós rész...): megint elbőgtem magam ):
és a másik részben is, amit néztem, ő volt a főszereplő.
...hát gyakorlatilag majdnem kinyírta magát.
a kis önfeláldozós *-*. ♥.
...egyik kedvenc részem lett...*-*.
...mert megtudhattam még többet a múltjából...
úristen milyen aranyos, amikor kétségbe van esve *-*.
...és mennyire megalázták...):
...ha ott lettem volna, segítettem volna neki... ebben biztos vagyok...
...ez rész megtekinthető itt...(:
basszus úgy szeretem ezt a pasit...♥.
pedig tudom, hogy nem létezik...
pedig tudom, hogy ő csak egy kitalált személy...
...de nekem egy valóra vált álom...(: ♥. szeretlek ♥.
...erről a "szeretlek"-ről jut eszembe!
...mi van akkor, ha azért, mert egy emberben - hatalmasat - csalódtam, nem tudok másban is megbízni?
talán ezen kéne túllépnem...
de még most is fáj...):
...az a sok "szeretlek" és azok a szép szavak, amiket ő mondott... hogy is felejthetném el őket, mikor életem legboldogabb pillanatai voltak...?
de hát már tovább léptem... a legtöbb dolgon.
már csak őt kell lezárnom... és még azt az időszakot...
és akkor talán boldog lehetek...(:
de hogy zárjam le ezeket, ha senki nem ért meg...?!
aki pedig megértene, neki nem panaszkodom, mert van elég gondja nélkülem is... inkább segítek neki...(:
ezt pedig én elrendezem magamban.
sikerülni fog! (:
na, mára ennyi...(:
     puszi (:
                                                             Twilight Saga mindörökké .
"...képek egy filmből, ami csak kettőnkről szólt, s hittük, nem véletlen volt... s egy életre szólt... "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése