2010. július 12., hétfő

...nyugi van...

először is sajnálom, hogy ma írom meg a tegnapit, de tegnap 1 után kerültem géphez, és fél 4-ig HotDog profilt szerkesztettem...^^.  
profil megtekinthető itt...(:
szerintem iszonyatosan jó lett...*-*. nekem tetszik...(: 
amúgy Negró meglett...^^
szóval. 
tegnap, amikor felébredtem, itt volt már a Norbi... jött falunapokra... 
ő a nővéremmel volt egész nap, én pedig elmentem Várpalotára anyuékkal ismerősökhöz...  
imááádom Várpalotát...*-*. olyan gyönyörű város *-*. érdemes oda elmenni...^^. 
és az ismerősöket is imádom, akiknél voltunk...(: 
és van - a rengeteg kutya, macska és más állat mellett - egy új kutyájuk...*-*. a Molliiii...*-*. olyan aranyos...*-*. őt is imáááádom ♥. 
...hazafelé azt hittem elájulok a kocsiba... 
amióta nem járok pszichológushoz - a beteges maximalizmusom miatt - , újra visszatértek a "szúramellkasamésnemkapoklevegőt" féle fájdalmaim... 
ezek a fájdalmak általában mozgás után/közben szoktak jelentkezni... 
például foci közben... 
gyereknapon majdnem elájultam, annyira fáradt voltam, nem kaptam levegőt és még plusszba sírtam is, mert fájt a mellkasom, de nem akartam lemenni a pályáról, mert 1-0-ra vezettünk Kajár ellen, és már csak 1 perc volt hátra...  
de a Viki beárult Béla bácsinak - amiért nem haragszom, mert jó szándékból tette - , hogy rosszul vagyok, ő meg lehúzkodott a pályáról... 
végtelen hosszúnak tűnt az az 1 perc...
és úgy éreztem, cserben hagytam a csapatot... lehet, hogy 2-0-ra nyerünk, ha azt az 1 percet még kibírom...?  de mindegy...(: ami elmúlt, elmúlt...(: 
szóval. 
furcsa módon most nem is mozogtam... egyszerűen csak jött...
lehet, hogy a bortól volt? mert ittam egy kicsit pohárral, mert megkínáltak...
de nem hiszem...
szerintem majd tábor után ráérek szólni anyuéknak erről...(: (július 20-25 tábor...)
addig kibírom...^^. remélem... 
Várpalotán sikerült teljesen lenyugodnom... csak ültem a konyhába, Mollival ettünk ketten csipszet, és nyugodt voltam..
végre...(: 
és még most is az vagyok...(: 
bár, ha a Noncsy nem fejezi be az ordibálást, amit folyton művel itthon, nagyon kiakadok... 
na mindegy (: 
mára ennyi a tegnapról...(: a máról még majd írok...^^                                                
                                                                                                                                   puszi (:                                                                        Twilight Saga mindörökké .  
"Amíg úton vagyok a Pokol felé, legalább élvezem is az utam."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése