2010. július 16., péntek

...mert én így akarom...

újrakezdem. az egészet.
minél hamarabb beszerzek egy új ruhatárat. az új haj megvan.
és újrakezdem. 
az első lépés után a másodikat is megtettem:
megfogadtam, hogy kedves leszek mindenkivel... és eddig nagyon jól haladok...(:
sógin "gyakoroltam"... és meglepően könnyű volt. 
"menni fog ez csajszi!", mondom magamnak mindig. és valóban. megy is.
azt hiszem, elég erős vagyok. sikerülni fog. 
túl leszek ezen az egészen...
és túl leszek azon az időszakon... amiről még mindig nem bírok beszélni.
amiről csak egy embernek beszéltem, Bambinak, de minden egyes betű, amit leírtam neki, felszakította a régi sebeket és könnyeket csalt a szemembe. 
talán túl leszek azon az időszakon, amin - bár, lehet, ő ezt nem is tudja - Béla bácsi segített át. 
talán tényleg sikerülni fog...?
de minek rakom oda azt a sok "talán"-t?!
igen is! túl leszek rajta!
és hogy ez az egész miért szükséges?
egyszerű:
mert én így akarom...(:
...na mára ennyi...(:
               puszi (:
                                                                   Twilight Saga mindörökké .
"Más lesz az életem, most a legjobbat kapom. Múlté a fájdalom; az út mellett hagyom. Utcán, vagy színpadon...? Mindegy! Bárhol van helyem. A sorsom én alakítom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése