2010. augusztus 1., vasárnap

...visszatértem (H)...

a tábor iszonyatosan jóóó volt... csak voltak dolgok, amelyek ez alatt a 6 nap alatt kitörtek a "Lezártam" fiókból, és rájöttem, hogy nem zártam le...
...és talán nem is fogom. 
mert hiányzik. nagyon. de tudom, hogy én nem hiányzom neki. és ez fáj. 
de úgy érzem, nem olyan vészes a helyzet... túléltem...(;
...de ettől eltekintve tényleg nagyon jó volt a tábor...(: jövőre is megyek...(:
ettől eltekintve minden a régi (:
nővérem volt 2 napot kórházba, de nem volt nagy gáz, szóval minden szuper...(:
Verát és Pankát imáááááááádom ♥. (mint eddig...).
...viszont Bambiért (akit szintén imááááádok ♥.) nagyon aggódom...): remélem minden rendben lesz vele (:
Norbi! neked csak egy mondatot szánok...: 
a pillangók kiírtva...(: 
...ez hosszú történet...xD. röviden annyi, hogy a fiókból kiszabaduló dolgok legrosszabbika újra rámtalált... 
és hogy mi az? nemtudom...
tényleg nem. szerelem? nem. barátság? nem. akkor...?
...mindegy. (:
kiolvastam a Breaking Dawn-t...  kedvencem lett a kedvenceim közül ♥. *-*.
...de olyan szörnyű, hogy ilyen gyorsan vége!
mert gondoljunk bele:
kiadják a Breaking Dawn 2. részét is filmben... és utána? mi marad nekünk?
...a könyvek... amiket imádok és soha nem fogom őket megunni... ♥.
de akkoris...): olyan szomorúúú...): 
...de, ha vége is lesz, akkor is...
                                Twilight Saga mindörökké... .  
"Azt állítani, hogy megszűntél szeretni azt, akit valaha jobban szerettél bárki másnál a világon, az hazugság lenne. De továbblép az ember. Nem igaz? Tovább kell lépni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése