2010. augusztus 13., péntek

...csillaghullás...

...ugye tegnap és tegnap előtt csillaghullás volt...
a nővéremmel kimentünk, és én 9 hullócsillagot láttam *-*.
azt persze - természetesen - nem árulom el, hogy mit kívántam, de a 9-ből 2-t kívántam magamnak, a többi 7-et más emberek boldogságának érdekében "használtam fel" (:
...ahogy ott feküdtem éjszaka az udvaron a csillagokat bámulva, felszínre tört néhány olyan emlék, amikre már nagyon régen nem gondoltam...
és a legrosszabb ebben, hogy jó dolgok voltak...
és - nagy meglepetésemre - nem kaptam sírgörcsöt, sőt, még egy aprócska könnyet sem hullajtottam el...  
haladooook...^^
...részben azért 2 dolgot kívántam magamnak, mert többre nincs szükségem... (:
és szerintem ez nagyon jó.
végülis mit kívánhatnék még?
van szerető családom, barátaim, háziállatom, tető a fejem felett... sőt, még "internetes családom" is van...
...majdnem mindenem megvan. és igyekszem ezt szem előtt tartani...(:
fő az optimizmus, emberek! :D.

                                        Twilight Saga mindörökké .

"Éjszaka majd fölnézel a csillagokra. Az enyém sokkal kisebb, semhogy megmutathatnám, hol van. De jobb is így. Számodra az én csillagom egy lesz valamerre a többi csillag közt. Így aztán minden csillagot szívesen nézel majd... Mind a barátod lesz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése