2010. augusztus 9., hétfő

...*_*...

voltunk este vacsizni Balatonakarattyán.
anyu, apu, Noncsy, sógi és én...
nagyon jóóóóóóóó volt *_*.
sógival egy rossz szót sem szóltunk egymáshoz... sőt... kifejezetten kedvesen viselkedtünk...
azthiszem kicsit túlreagáltam a "nem-igaz-hogy-sógi-minden-családi-programon-ott-van" dolgot... dehát na. ez jellemző rám $:
és roston sült csirkét ettem párolt rizzsel és fahéjas palacsintát áfonya öntettel... *-*.
úristen de finom voolt *_*.
vacsi után meg lementünk a partra... ott ilyen dínón lovagoltunk felváltva aminek ilyen rugós az alja...
és sógi meg a Noncsy akkorát borultak te szent ég...xD. főleg sógi...xD.
de én nem ^^ 
mondjuk én kicsi vagyok... lehet azért...:D. 
szóval elvoltunk...xD.
...csak kicsit kellemetlen olyan társaságban lenni, ahol mindenkinek megvan a párja, csak nekem nincs...
de ehhez már kezdek hozzászokni, és már nem is zavar annyira...(:
végülis mi értelme ha duzzogok? csak saját magamnak ártok vele... meg az energiámat pocsékolom, arról meg nem is beszélve, hogy másokra is kihatna a negatív energiám...
szóval kössz, nem...^^. 
amúgy most az Ashley Greene magazin ♥ tulajdonosával beszélgetek HotDogon... nagyon aranyos csajszi *_*.
és igen, HotDog függő vagyok...xD. 
...mert a legjobb oldal...*_*.
a magazinokról nemis beszélve ♥. (: 
na mára ennyi...(: 
                     pussz (: 
                                                          Twilight Saga mindörökké .
"Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, remény, csalódás, küzdelem, bukás, sírig tartó nagy versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni - ez az élet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése