2010. augusztus 4., szerda

... (: (; ...

ma elvittük anyuval sétálni a kutyákat... 
ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy NE menj be a másfél méteres gazba egy törpetacskóval (akinek a pórázának a fogója vágja a kezedet, mert a hülyéje úgy vágtat át mindenen mint egy dömper), mert vérezni fog a lában és hatvanhat csípés lesz rajtad... higgy nekem... én tudom...xD.
...holnap megyünk Norbihoz... azthiszem jó lesz (: 
...de ha sógi megint beszól valamit, esküszöm, nem állok jót magamért. 
bár az még nem is olyan zavaró, ha engem piszkál, mert nem halok bele...
de amikor a barátaimat leszólja, meg a Twilight Saga-t és a kedvenc színészemet (aki történetesen Jackson Rathbone, mindörökké *-*. ♥.), akkor kedvem lenne megfojtani...
jóóó, igazából nem tennék ilyet, mert nem vagyok az erőszak híve, (sőőt...), és nem akarnám ezzel megbántani a Noncsyt... mégiscsak szereti azt a hülyét...(: 
apropó szeretet!
ma a Jackson Rathbone magazin ♥.-ban (ami mellékesen az egyik kedvenc magazinom), olvastam egy interjút Jacksonnal... és majdnem lehidaltam |:
annyira hihetetlenül aranyos és csodálatos...*-*.
és furcsa, hogy őt is imádom annyira, mint Reed-et, pedig 2 teljesen külön világ...
...hiszen Reed az aranyos okos kedves segítőkész (egyszóval tökéletes *-*.) jófiú, Jackson pedig egy aranyos okos kedves segítőkész (egyszóval tökéletes *-*.) rosszfiú, aki szereti a whiskyt-t és a tequila-t, eléggé kicsapongó életet él, és...
...és ha meg akarod tudni, hogy milyen, olvasd el az interjút, amit itt találsz (:
ééés ha már Jacksonról beszélünk és Reed-ről, akkor szeretném azt is megemlíteni, hogy:
...a minap Jackson azt nyilatkozta, hogy, (idézem): "Imádtam a Gyilkos Elmék beli szerepemet, és valószínűleg meg fogom ismételni..."
...ééés amikor ezt a sort elolvastam egyszerűen olyan hihetetlenül boldognak éreztem magam, mint még soha ebben a 3 hónapban...*-*. (L). 
...hiszen a kedvenc színészem (aki mellékesen a kedvenc könyvsorozatomban játszik) újra szeretne a kedvenc sorozatomban játszani... 
...lehet valami ennél tökéletesebb? *-*.
...igen, lehet, de ez most nem számít...(: 
szóval lelkileg minden rendben...(: és remélem, még egy ideig minden így marad... vagy esetleg minden jobb lesz...(:
                                                            Twilight Saga mindörökké .
"Riporter: - A szerelem definiciója?
 Jackson Rathbone: - Ez olyan mint a whisky: belül felforrósít, égeti az ajkaidat, sokkal vágyakozóbbá tesz, de ha eltúlzod, az fáj..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése