2010. augusztus 26., csütörtök

...óóó happy day...

úristen ma annyira jó napom volt...♥. 
először is, itt volt Berni, akit már évek óta nem láttam... és wáá, annyira hiányzott ♥.
egy csomót baromkodtunk (mert ez alap...^^), meg szadiztuk és locsoltuk egymást, meg csináltunk tök jóó képeket (ami nálam csoda, mert rólam majdnem lehetetlen jó képet csinálni...)
...annyira hiányzott ♥. és kaptam tőle Serryt születésnapomra... és annyira hihetetlenül jól esett, hogy nem felejtette el... álmomban sem gondoltam volna, hogy a kezembe nyom bármit is "boldog születésnapot" címszó alatt... végülis még 2 nap a szülinapomig (juppííí...-.-"),  de akkoris (: tényleg nagyon jól esett (: köszönöm ♥.
...mint a régi szép időkben, csak teljesen máshogyan...(:
és újra "kerítő" lettem... na ezt sem hittem volna... azt meg főleg nem, hogy ezeket az embereket kell összehoznom, akiket... de mindenesetre én lennék a legboldogabb ha ők boldogok lennének (:
ja, és nagymama lettem... lett egy kisunokám. olyan ééédes *_*. csak még nincs neve... 
ki tud nevet egy aranyos kislány kutyusnak? o.o a válaszokat MSN-en szíveskedjenek megadni...(:
...apuval találkoztam ma... nem is köszöntünk egymásnak... ez van... ezt kell szeretni... vagy legalábbis elfogadni (:
jaaa és minden drága földi lakos figyelmébe ajánlom (főleg azokéba, akik szeretik Jackson Rathbone-t) Brigi Jacksonos fanfiction-ját. Én imááádom *_*. ♥.
...jaa, és furcsa álmaim vannak... kezdek félni magamtól... már lassan aludni sem merek... de sebaj, egyszer csak megoldódik ez is...(:
naa mára ennyi...(: 
       puszi (:
                                                Twilight Saga mindörökké ♥.
" Vannak rémálmaink. Mindnyájunknak. Nem csoda… az emberiség szemetjére vadászunk. Borzalmas dolgokat látunk, és szörnyekkel álmodunk… (…) Nem mindig érünk előbb oda, mint a szörnyek, de sokakat megmentünk… megéri. Így elviselhetőek a rémálmok." /Jason Gidion - Criminal Minds/   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése