2010. augusztus 2., hétfő

...feeling good...

jajj olyan jóóó kedvem van! (:
megfogadtam sógi tanácsát (ilyet se sokszor teszek...) és kimozdultam itthonról...
...és bevált. jól érzem magam (:
délután az udvaron labdáztam a 3 éves unokatesómmal, a Mátéval. jajj úgy imádom azt a gyerekeeeet ♥.
labdázás közben eszembe jutott, hogy vajon mit gondolnak az emberek, ha meglátják hogy mi vidáman játszunk...
arra jutottam, hogy talán a "de aranyosak" lehet a válasz erre a ki nem mondott kérdésre. 
és, talán vannak, akik irigyek lettek volna, ha látják ezt az igazán vidám és aranyos jelenetet... 
...ahogy én is az vagyok, ha ezt látom.
bár lehet, nem magamból kéne kiindulnom. dehá,t ugye, kiből másból...? (:
wááá most kedvem lenne felpattanni a székből és táncolni...*_*
és hogy miért?
mert (hosszú idő óta talán először)...
...jól érzem magam :D.
                                                                 Twilight Saga mindörökké .
"A jókedv - úgy tűnik - éppannyira függ attól, hogy állnak a dolgok bennünk, mint attól, hogy állnak rajtunk kívül és körülöttünk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése