2010. szeptember 1., szerda

...hiányoztatok...

reggel 4:42-kor keltem.
rosszat álmodtam... már nem emlékszem rá (hála az égnek), hogy mit, de azt tudom hogy nagyon rossz volt.
ezért nem is ordítottam le a nővérem fejét, amikor felkeltett. inkább örültem neki.
csináltam magamnak fekete teát, aztán nekiálltam takarítani... igen, 5 órakor...
mindenhol kitakarítottam, aztán elmentem hajat vasalni, közben pedig apu elkezdett mosogatni...
...nem, nem költözött vissza, csak anyu késésben volt, és megkérte aput, hogy vigye el dolgozni, és utána apu idejött hozzánk, hogy felkeltsen engem...
néha olyan könnyű szeretni apu! néha... 
még MSN-eztem Bambival, aztán indultam a suliba, és útközben 2 embert is sikerült találnom, így nem mentem egyedül.
a suliban töltött idő nagyon jó volt, sőt, az utóbbi pár hónapban a legvidámabban eltöltött idő.
az első két óra osztályfőnöki volt...
órarend, ellenőrző kitöltése, nyári emlékek, ilyenek...
meg az Anettal annyit baromkodtunk...xD. el kezdtünk keringőzni az aula kellős közepén meg ilyenek.
a 3. óra ilyen közös megbeszélésféle volt az egész felső tagozatnak a tornateremben...
baleset-megelőzés, házirend... erről szólt gyakorlatilag.
az igazgatónő említette Nagycenket ♥ és a Széchenyi Mauzóleumot, és egyből összenéztünk Béla bácsival, ő mosolygott, és meg elkezdtem nevetni...
...a régi szép idők... a lánymosdóba Renivel...xD. legalább a kép jó lett, amit csináltunk...^^ xD.
a 4. óra rajz volt Zsuzsa nénivel. igazából mi rajzoltunk, Zsuzsa néni meg a pályaválasztásról tartott nekünk előadást...
én kifejezetten élveztem.
talán nekem volt egyedül konkrét tervem a jövőre nézve: Lovassy László Gimnázium, Veszprém --> ELTE, Budapest --> orvosi (pontosabban pszichiáteri) diploma.
egyszerűnek hangzik, de nem az. de hát ez az álmom... minden tőlem telhetőt megteszek, hogy megvalósítsak...(:
mikor hazajöttem, boldogan nyugtáztam, hogy nincs más dolgom, csak bepakolni. meg is tettem.
3 körül hazajött a Noncsy, és elmesélte, hogy milyen napja volt, és - természetesen - megjött Mátécska is...
és, mint mindig, tönkre tette a napomat.
engem állít be r*bancnak, meg hazugnak, meg gonosznak...
...mintha nem lenne elég gondom nélküle is, még neki is rá kell tenni egy lapáttal... jobban mondva nekik...  
jó, régen az voltam, ezt nem tagadom... de MOST egyáltalán nem vagyok ilyen...
drága Mátécska kitalálta, hogy én azért mondtam róla valamit a Noncsynak (ami IGAZ volt, van rá minimum 5 tanú), mert szét akarom őket választani, merthogy én utálom őt... ő pedig mindent tagadott (természetesen, mert miért is vállalná a felelősséget...-.-")
az is tény, hogy nem a szívem csücske az az ember, de SOHA nem tenném tönkre a nővérem életét... SOHA.
és most megint én vagyok a gonosz... dejó.
a drága nővérem meg természetesen őt védi... hát esküszöm meghalok.
az az egyetlen reményem, hogy holnap mehetek az iskolába, és legalább elterelődnek a gondolataim... de mihelyst megjön a Máté, az egész kezdődik elölről...
annyira utálom ezt az egészet...
ma is egy jó fél órát a fürdőszobában töltöttem és sírtam... érdekel ez valakit? nem... akit meg igen, nem tud ez ellen semmit sem tenni...
és tudom, hogy ezek csakis én tudok változtatni... és, bár már minden próbálkozásom csődbe ment, még mindig próbálok valami kompromisszumot kiagyalni... hogy legalább a Noncsy ne legyen idegroncs...
nem mintha ő túlzásba vinné irántam a jóindulatot, de ez egy másik téma...
...holnap az első órám történelem...o.o ♥.
most ez a mentsváram. meg persze Stephenie Meyer alkotásai ♥. és Spencer Reidék ♥.
...még nem tudom a megoldást... de igyekszem (:
                                                                          Twilight Saga mindörökké .
"Olyasmi volt ez is, amilyen az eddigi egész életem - sosem voltam elég erős ahhoz, hogy megküzdjek a rajtam kívülálló dolgokkal, hogy megtámadjam vagy lehagyjam ellenségeimet. Hogy elkerüljem a fájdalmat. Mindig emberi voltam és gyenge, s az egyetlen dolog, amire képes voltam. az a kitartás. Az állhatatosság. A túlélés. Mostanáig ez elég volt. Ma is elegendőnek kell lennie. Kibírom, amíg a segítség meg nem érkezik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése