2010. szeptember 5., vasárnap

...igazán nincs mit...(:

azthiszem, ma nagyon jó napom van!
először is, előreláthatólag holnap vééégre meglesz a külön szobááám o.o ♥. ez már egy nyomós érv, hogy boldog legyek. 
de van valami, ami még boldogabbá tett: más emberek boldogsága...
a dolog úgy történt, hogy amíg Bambi aludt, az unokanővére, Tinus írt nekem Bambi MSN-jéről, hogy meg kéne oldani ezt a Bambi-Norbi ügyet... 
ezt tudtam, csak nem volt merszem előre lépni... mert tudtam, hogy hogyha rosszul sül el, akkor fájni fog nekik...
de ő meggyőzött, és bemásoltam Norbinak a beszélgetésünket, és közöltem vele, hogy lépjen valamit... akármit. mert Bambit totálisan kikészítette ez a bizonytalanság.
Norbi mondta, hogy maajd holnap, mert Bambi nem volt a legjobb idegállapotban...
de a holnapból mégis ma lett, mert amikor visszajöttem MSN-re, közöltél velem, hogy járnak...(:
és annyira örülööööööök o.o (LLLLLLLL). 
és persze mindenki nekem hálálkodik... pedig (Krisz)Tina nélkül nem sikerült volna, és ezúton is szeretném megköszönni neki ♥.
szóval, rávettem Norbit hogy lépjen, ő megtette, és mindenki boldog...(: ez annyira jóóó! (:
és Norbi, Tina és Bambi ódákat zengenek arról, hogy mennyire köszönik... pedig igazán semmiség...(:
nekem ez a dolgom... tudod, szolgálok és védek (H). 
nem tartoznak nekem semmivel (:
szóval ez most tényleg nagyon jó nap volt...(: 
sok boldogságot...^^ ♥♥. és mégegyszer köszönöm Tinus ♥.
mára ennyi (:
                           puszi (:
                                                         Twilight Saga mindörökké.
"Az igazán nagy dolgok az apró rezdülésekben érhetők tetten. Mennyivel szegényebb a tenger végtelen felszíne, ha nem fodrozzák hullámok, mennyivel egyhangúbb a kék ég, ha nem csipkézik apró felhők, és milyen halott az erdő is, ha a fák ágain nem fészkelnek madarak, a fűben nem nyüzsögnek parányi bogarak. Ilyen a lélek is: ha nem figyelünk az alig észrevehető, apró örömökre, az élet szépségének legjavát veszthetjük el."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése